zondag 10 maart 2013

One BabyStep at a time! Peace is Mine!

Pfffff het wordt gewoon effe helemaal niks met mijn opruimklusjes, ik kom echt niet verder dan achter ierdereen's kont opruimen en zorgen dat het geen rommeltje wordt, maar de grote klussen die liggen nog te wachten. Dus doe ik ook maar geen aankondigingen meer van wat ik allemaal van plan ben. Het gaat nog wel even duren vrees ik.
Wat heb ik dan wel gedaan?
Ik ben ziek geweest, en moe geweest, en vooral heel druk met crisismanagement geweest.
Daar tussendoor had ik veel slaap en rust en contemplatie nodig.
Daarom dus.....
ik heb trouwens wel de klepbank leeggehaald, uitgezocht en wat dingen weggedaan, èhèn ik ben in de badkamer nog even bezig geweest met alles anders neerzetten en opruimen van de planken. Ziet er gelijk een stuk netter uit.
De kamer van dochter is inmiddels weer een puinzooi :(  maar die van Zoon is inmiddels wel opgeruimd en nog steeds redelijk netjes. Het kleinste kamertje ben ik nu aan het uitruimen, daar wil ik mijn reiki/ massagetafel, Bachjes, etherische olietjes, sanjeevini's, kristallen en studieboeken en dat soort dingen hebben staan. Mijn plekje dus! De helft is nu eruit, de andere helft zoek ik nog een geschikte plek voor, of doe ik weg....ik zie wel. Het meeste wat er stond was trouwens van Dochter die er haar tweede kamer van had gemaakt. (haar eigen kamer is ook zoooo klein hè, maar 20 m2, 't is niks ;)
Dus geen foto's van resultaten, alleen een update-je.
One babystep at the time....

1 opmerking: