maandag 28 januari 2013

OOOOhooooo

Het is eindelijk gedaan, eindelijk heeft dochter, of eigenlijk vriendinnetje van dochter, de koe bij de horens gepakt en is haar kamer opgeruimd. Ik wist niet wat ik zag toen de dames me het lieten zien. Natuurlijk vergeten we de ravage in de douche dan maar even, want de was had ik net helemaal weggewerkt en nu ligt er weer een enorme stapel. Ongelooflijk, waar ze dat allemaal vandaag haalde???? Het lag in ieder geval niet in de kast, dat is wel duidelijk.
We doen even een terugblikje....

.
Zo zag het eruit voor ze ging verhuizen in haar eigen kamer;Overal lag rommel en niets had zijn plekje. En het was groeiende, want dit is eigenlijk nog netjes. Op het laatst moest ik weer klimmend en klauterend op weg naar haar bed toe( en ik vertikte het om haar troep alweer op te ruimen) Dus bleef het zo, ondanks de vele tips van elke keer een klein stukje doen enzo.....het kan haar niet bekoren. Een nette kamer bedoel ik dan :( 
Afijn, nu ziet het er zo uit......dat scheelt wel even een slok op een borrel niet waar? De vloer is nu vrij van rommel en de rest heeft ongeveer zijn plek. Ze moet alleen nog haar bureau op ruimen en haar kastje leegmaken. Nou dat moet te doen zijn dacht ik zo.
Dit was wel helaas de wasgoed die uit haar kamer tevoorschijn kwam....heeft mamma nog weer een wasdag voor de boeg, met de koffer van zoon(die bij vader is geweest) en de gewone maandagspullen ben ik wel weer een dagje zoet. En dat terwijl ik de bult zaterdag net weggewerkt had en zo blij was  dat we weer gewoon konden staan  voor de wasbak. ZUCHT........

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit zeg !Een hele leuke verrassing voor jou. enne, die maandagspullen heb ik ook altijd. Vooral na weekeinde bij vader. Een vriend van mij wast en strijkt alle kleding van zijn zoon voordat hij ze weer meegeeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader hier wast meestal ook(en dan komt het verfrommelt uit de droger mee terug :( ) maar dit keer was daar even geen tijd voor. Dus zat ik ermee....nou ja inmiddels hangt het op het rek. schoon en fris :)
    Die vriend van jou is dus een echte huisman...zoiets zou mijn vader ook gedaan hebben, die heeft jaren het huishouden bestierd bij ons thuis. heerlijk hoor zo'n man.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij is ook een echte huisman. Voor mij is dat echt een andere wereld. En het ontroert me om te horen dat jouw vader dat ook zo gedaan zou hebben, die zorg en liefde voor alleen al de spullen van kinderen.

      Verwijderen
  3. Dank voor je berichtje! Gewoon doen, die 30 dagen, je krijgt er vast veel energie van. Iedere dag 1 ding de deur uit, moet lukken toch? En als je de kinders erbij betrekt, dan gaat het helemaal lukken... :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen